Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Δεύτερη

Περιμένει να συμπληρώσω το” περιεχόμενο ανάρτησης”. Με τι όμως; Να αφήσω τα εσώψυχα μου σε μια διαδικτυακή σελίδα μόνα τους,  ανυπεράσπιστα; Ε μάλλον όχι. Λοιπόν...  Ανασυγκρότηση ...  Ας αναλύσουμε μια επιτηδευμένη  προσπάθεια εντυπωσιασμού. ” La nuance bleu du profond rouge”.  Την αναμένω την ταινία,  αλλά ο τίτλος...  Κισλόφσκι; Ερυθρός,  κυανός σταυρός;  Η αίσθηση του ενός μέσα στο άλλο; Μην με παρεξηγείτε,  λατρεύω τον τίτλο, και εμένα μου λέει κάτι...  Αλλά γιατί βρίσκω νόημα εκεί που δεν υπάρχει;
Θα μου πεις εδώ ψάχνω άλλοθι να δώσω νόημα στην καριέρα μου ως μπλόγκερ.
Ναι φίλε αναγνώστη ( γιατί μάλλον φίλος ή γνωστός θα σαι για να διαβάζεις ),  έχω πολλές καριέρες εκτός από μπλόγκερ είμαι ηθοποιός, ποδηλάτης,  μπασιστας,  και φοιτητής. Αλλά βασική καριέρα κάνω στης προσπάθειες εντυπωσιασμού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου