Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Τέταρτη

Αν τρέφεσαι αγορίνα μου από τη θλίψη,  τη μιζέρια,  τον εγωισμό,  τον πόνο,  τον μαζοχισμό, την αυταρέσκεια, την προσοχή που σου προσφέρουν άγνωστοι ή γνωστοί...

  Είναι ξεφτίλα να σου χαλάνε το όνειρο και 'συ να τους αφήνεις (που λέει και ο Παπακωνσταντινου. Όχι ο Βασίλης,  ο άλλος.).

Θρέψου απ'  αυτό μέχρι να ξεράσεις τα σωθικά σου.

Όταν μου προσφέρεις μπρόκολο το οποίο δεν μπορώ καν να αγγίξω (-Αγάπα τον εαυτό σου)  και εγώ τρώω cheese (μιζέρια).  Γίνε φίλος και άσε με να φάω σαν άνθρωπος.  Άσε που όταν  μου λες να αγαπήσω τον εαυτό μου,  κάνεις σαν να μην με ξέρεις.

Και ναι τα διάβασα....  Πολύ sex, drugs and rock and roll  έχει πέσει.  Μπορείς να εντυπωσιάσει και με άλλα, άσε τον εύκολο τρόπο σε μένα. Εξάλλου είμαι νέος στο κουρμπέτι.

Το νησί μίλησε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου